ریکس:|

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۱ ق.ظ

دارم میرم سمت و سوی یک تصمیم پر ریسک، اونم تو این شرایط سخت بازار و بیکاری !

اما ظاهرا آدم ها با ریسک بزرگ می شن و پر و بال میگیرن ! اینطور میگن !!

آینده ی این ریسک من دو رو داره یا روشن و درخشان و یا مبهم و افتضاح !! 

اما حداقلش اینه که کاری رو می کنم که دوستش دارم و به آزادی می رسم !

نه اینکه در یک خط ثابت قدم بزنم و بنده و اجیر جایی باشم که نه هم عقیده ام و نه علاقه مند !

پ ن :

حال هدایتی الانم رو مدیون زیارت الحسین هستم

زیر قبه و دعای خاص هدایت و تغییر....

موافقین ۶ مخالفین ۰
ریسک کن :) تغییر کن :))
بله بله در دست اقدامه 
دارم ریسک می کنم:)) 
تغییر که کردم 
یک ساله :)
به امید موفقیت :)... 
ممنون:)
آینده با همین ریسک کردن هاست که ساخته میشه..

موفق باشید ان‌شاءالله
با توکل بر خدا
و توسل به اهل بیت

ممنون برادر :)
این که آدم جایی باشه که دوست نداره و کم کم ذات اصلی خودش رو گم کنه یعنی شجاعت رویارویی با خواسته هاش رو نداره!
و این که شما میخواید ریسک کنید، این عین شجاعته...
کاش منم بتونم چیزایی رو که میخوام انجام بدم...
کار کردن در جایی که یا انجام کاری که علاقه بهش نداری ثمری نداره !
عین وقت تلف کردنه
شجاعت با درایت وقتی آمیخته شه نتیجه میده
+ توکل مشورت تفکر و توسل 

ان شاءالله که خیره.
دستی توی بازار ندارم اما باورم اینه ترس هیچ وقت مبنای درستی برای تصمیم گیری نیست. اگر جوانب رو درست بررسی کرده باشید ان شاءالله موفق میشید!

تغییرات کاری برای آقایون استرس زاست. حتما تحت عنایات حضرت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) موفق میشید!
ریسکی که متکی به امام زمان باشد
به خیر میرسد
می فرمایند انا غیر مهملین لمراعاتکم...
این را مهربان ترین پدر می گوید
پدر پدر !
یعنی هوای ما را دارد

+در این اوضاع سخت بله
اما ما خود را سپرده ایم به صاحب مان
ان شاا... که به خیر و صلاحتون باشه و موفق باشید.
یاعلی
ممنون از لطفتون

همچنین
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

شهادت امام حسن عسکری(سلام الله علیه و آله) بر شما تسلیت باد

خیره ان شاء الله....حالا شیرینی داره یا نه؟(لبخند)


قرآن می فرماید: "ان مع العسر یسرا"...
با سختی، آسونی هست....


دعای خیر ما همراهت

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام...
اعظم الله اجورنا و اجورکم

شیرینی که نه والا:))

ممنون از لطفتون. سپاس

در پناه امام عصر باشید
خیره ان شاالله
موفق باشید

سربزنید
ممنون
آرزوی موفقیت :)
ممنون

صل الله علیک یا اباعبدالله

زمان بر امتحان من و تو می‌گردد تا ببیند که چون «صدای هل من ناصر» امام عشق برخیزد چه می‌کنیم...

گذر تک تک این ثانیه های عمرم

به قدیمی شدن نوکریت می ارزد

آدم ریسک پذیری نیستم...اما ریسک پذیرها رو دوست دارم:)

همه ی جوانب رو بسنج و برو جلو خیره ان شاءالله...
رفتم :))
ما صاحب داریم برادر
صاحب مان هم امام زمان است
همان پدر مهربان:)
سلام دوست عزیز وب خوبی داری خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و منو دنبال کنی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">