۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

بنده خدایی چند روز پیش گفت:

آدما اگه از درون پر تلاطم هم دیگه با خبر بشن با هم مهربون تر میشن و هوای هم بیشتر از قبل خواهند داشت!

اونا نمی دونند به ما چی گذشته و داره می گذره متوجه نیستند ما با چه مشکلات سخت درونی روبرو هستیم

برای همینه که بعضی وقت ها بی رحم و متوقع میشن و دل میشکنند!

خب طبیعتا توقع داشت سرتکون بدم و تایید کنم، اما من محکم و قاطع زدم تو حالش :)) و گفتم:

اما تجربه نشون داده "بعضی" از "ما" آدم ها هر چقدر بیشتر از هم بدونیم

و به خود واقعی هم دیگه نزدیک تر بشیم،

نه تنها مهربون نخواهیم شد بلکه وحشی و هارتر هم میشیم :))

چون در لحظه گرگ درونمون فعال میشه و خوی درندگی مون می ریزه بیرون

در نتیجه وقتی که به نقاط ضعف هم دیگه اشراف پیدا کنیم راه رو برای حمله هموارتر می بینیم :))

خیلی دارک شد نه ؟:)) بذار دارک بشه چون معتقدم بهتره یه خط قرمز دائمی بکشیم دور خودمون

و از یه جایی به بعد به هیچکس اجازه ندیم نزدیک تر بشه :)

الان اساتید روان میان میگن شما دچار طرحواره بی‌اعتمادی و بدبینی هستید

و اگه درمان رو جدی نگیرید ممکنه به یه شخصیت پارانوئید تبدیل بشید :))))

من با این تفاسیر یه پارانوئیدم یا یه واقع بین؟ :))

موافقین ۳ مخالفین ۰

به گواه تاریخ دم و دستگاه سیدالشهدا علیه السلام پابند و زیر دین این و آن، این حکومت و آن دستگاه نبوده، نیست و نخواهد بود! آن کسی که پای کار دین بوده اگر صاحب ایمان مستقر باشد ان شاء الله که به مدد حضرت صاحب الزمان علیه السلام پایدار می ماند، با هر سلیقه و سطح معرفتی از در این خانه بلند نشده و نمی‌شود و مهمان چند ساله هم نخواهد بود! تکرار کنیم، این قاعده محدود به حکومت ها و اشخاص نیست، جمهوری اسلامی و پهلوی و قاجار و غیره هم ندارد! اراده خدا این است که این نور خاموش نشود! مجالس روضه را ببینید هرسال شلوغ تر و انبوه تر از سال قبل، از حسینیه اعظم زنجان تا هیئت های خانگی در تمام کشور تا هیات مطرح تهران، از کریمی تا بنی فاطمه و ...  زوم نقشه را هم که بردارید و از ایران خارج شوید این روند بازهم پایدار است! نمی دانم فیلم های امسال کشورهای مختلف را دیده‌اید یا نه از استرالیا تا انگلیس و آلمان و آفریقا و آمریکا تا خود عراق و باقی! همه پای کار تعظیم شعائر و مواسات با اهل البیت علیهم السلام بودند و ماندند! حقیقتا خدا و دین و اهل بیت مصادره شدنی نیستند! البته اگر کسی هم نیاید به حال خدا فرقی نمی کند!

پس در نتیجه گریه هر شب ما، عزاداری امروز و دیروز ما مدیون هیچ شخص، گروه و حکومتی نبوده و نیست و نخواهد بود! می آیند و می روند این خدا و آیات خداست که باقی می ماند...

اینم مانده بود در دلم گفتم مکتوب کنم :))

موافقین ۶ مخالفین ۴

توفیق شد امسال تاسوعا وعاشورا کربلا بودم.

الحمدلله به مدد سیدالشهدا علیه السلام چند میلیون نفر زائر در عراق، با عقاید متفاوت کنار هم عاشورای پر شکوهی رو رقم زدند!

هرکس هر جور تونست با اهل بیت علیهم السلام مواسات کرد، یکی سینه می زد، یکی زنجیر، یکی تیغ یکی قمه،یکی فقط از درون می سوخت و گریه می کرد، اون یکی لطم می زد، خلاصه بگم که کسی هم به کار کسی کاری نداشت! حتی جلو باب القبله جایی که عشاق اباعبدالله علیه السلام قائل به تطبیر هستند و قمه زنان و با شکوه وارد حرم سیدالشهداء علیه السلام میشن، یه دسته کنار قمه زن ها پرچمی دستشون گرفته بودن که یه طرفش عکس رهبر بود و طرف دیگه اش شهید ابومهدی! اونا تو حال خودشون بودن این طرف هم تو حال خودشون، کسی به اونا نگفت بی بصیرت کس دیگه هم نیومد بساط این یکی ها رو بریزه بهم!

خب حالا شما فکر کن رفقای دگم انحصارطلب تو ایران اگه می خواستن چنین عاشورایی رو برگزار کنند بعید نبود ۹۰ درصد جمعیت چون با منویات اون ها سازگار نبودند یا مشمول بازداشت می شدند یا گاز اشک آور میخوردند یا باید ساچمه از بدن خارج می کردن! چرا؟ چون دوستان با مکتب اهل بیت آشنا نیستند در نتیجه نمی توانند تفکر مخالف خودشون رو تحمل کنند!

دیگه نمونه کار زیاده دیگه...

خلاصه الحمدلله که این یه توفیق از جمهوری اسلامی سلب شده :))

موافقین ۳ مخالفین ۲