جذاب بودن یا بی قید شدن؟

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۲، ۰۳:۲۷ ب.ظ

نمی تونیم ادعا کنیم مذهبی و اهل بیتی هستیم و در عین حال خودمونو متعلق به هر جمعی بدونیم

و چشممون روی چی ببندیم و با گناه کنار بیایم!

آدم داریم میگه اینقدر تو دل برو هستم که هم با هیاتی جماعت حشر و نشر دارم

هم با رفقای عرق خور و قمار بازم هر از گاهی برنامه می کنیم و می زنیم به دل طبیعت!

بعد که ازش می پرسی از این همه تناقض نمی ترکی؟

میگه: مومن باید جذاب باشه و همه رو دور خودش جمع کنه!

ببین تبلیغ، خوشرویی و حسن رفتار یک چیزه

انس گرفتن و هرجایی شدن یک چیز دیگه است!

شک نکنیم که آدم به مرور شبیه دوستان و رفقاش میشه :)

پ.ن:

حال خوب این هفته های پیاپی را مدیون نگاه خاص امام زمان علیه السلام هستم :)

نمی دونم بنویسم که چه ها شد و چگونه بی هیچ مشورت و تراپی حالم اینقدر دگرگون شد

اما هر چه بود عنایت خود امام عصر علیه السلام بود.

الحمدلله که شما را دارم.

موافقین ۵ مخالفین ۲

( ͡• ͜ʖ ͡• )

بسیار عالی

خداروشکر

الان لایک رو زدم و دیدم شد ۵ تا لایک و از دیس‌لایک‌ها کم نشد . 

در نتیجه من منفی نداده بودم ✋🏻

ممنون :))
بعد پی نوشت دو تا دیس لایک به کوری چشم من دوستان زدن :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">