با اومدنم جهان زیباتر شد؟

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۵۰ ق.ظ

امروز رسما وارد 36 سالگی شدم!

خدا روشکر که 36 هم دیدم!

حالا این که چه تغییری در این جهان ایجاد کردم مهم نیست

مساله اینجاست که چه تغییری در خودم ایجاد کردم!!

ما نوعا گیر اهداف جهانی هستیم در حالی که از خودمون غافلیم!

امیرالمومنین علیه السلام می فرمایند:

در شگفتم از کسى که گمشده خود را مى جوید، امّا خویشتن را گم کرده و آن را نمى جوید!

36 رسید؟

خب که چی؟

تو بگو 37

38

40

50

وقتی هنوز م معرفت النفس گیر باشی

اعداد چه فایده و کارکردی دارن؟

موافقین ۵ مخالفین ۱

سلام

ان شا الله به خیر و برکت این شروع جدید و فرصت نو را تو زندگیتون جشن بگیرید و بهترین لحظه ها را برای خودتون و عزیزانتون خلق کنید .

سلام.
ممنون سلامت باشید
سپاس از این همه دعای خیر و قشنگ

با تاخیر مبارک باشه...! با آرزوی حال خوش و آرامش

اگه تغییری در خودتون ایجاد کرده باشید قطعا در جهان هم تغییری ب وجود اومده!

:))

ممنونم.
لطف کردید
فعلا چیزی تو جهان معلوم نیست :)))

یهو یادم افتاد خیلی وقته اینجا سر نزدم، اومدم که بگم خوندم☺️😉

ممنونم :)))

قدیم ها، خیلی قدیم ها وبلاگ همسرتان را می خواندم. از آن جا به وبلاگ شما هم رسیده بودم. سلام برسانید. هر چند که نمیدونم منو به یاد دارند یا نه. 

سلام.
عرض ادب
بله بله به جا آودم
خداقوت
ان شاء الله سلامت و برقرار باشید.

سلام

ببخشید مزاحمتون شدم

شاید شما بتوانید کمکم کنید یا اینکه راهنمایی کنید.

من در قسمت پنل کاربری وبلاگ آمدم شماره موبایلم را عوض کنم ( کاش نمی کردم این کار را ) الان دیگه نمی توانم وارد بشم و از طرفی هم همش این پیغام را نشان می دهد

( خطایی در هنگام ارسال کد فعال سازی رخ داده است، لطفا بعدا مجددا تلاش کنید. )

با شماره بیان هم تماس گرفتم اصلا غیرفعال هست تنها راه مانده این هست که تو وبلاگ بیان نظربدهم که آنهم نظر آزاد نیست و چون باید اول وارد شوم امکان اطلاع رسانی ندارم.

حتی ثبت نام جدید انجام دادم نشد و ایمیل هم مثل تلفن جواب نمی دهند.

خواستم از شما خواهش کنم اگر زحمتی نیست تو آخرین پست وبلاگ بیان در خصوص این مشکل اطلاع رسانی کنید شاید آنجا کسی باشد و نسبت به رفع مشکل بیان اقدام کند.

باز هم عذر می خواهم که مزاحم وقتتون شدم

ممنون

 

سلام.
عرض ادب
حتما
انگار بیان دیگر پاسخگوی مشکلات نیست کلا.

سلام

ازتون دعوت میکنم در شبکه اجتماعی ویترین نیز حضور و فعالیت داشته باشید

اگر به مسئولین بیان دستتون میرسه درباره کد امنیتی زیر کامنت ها بفرمایید که اگر ممکنه از کپچای من ربات نیستم یا معادلات ساده انگلیسی استفاده کنند تا نابینایان هم بتوانند همه جا کامنت بزارند

با سپاس

سلام 

با تأخیر تبریک میگم

ان شاءالله که براتون بهترین ها رقم بخوره 

و همیشه سلامت و تندرست باشید 

نگاه امام زمان ارواحنا فداه رزق تون :)

سلام.
ممنونم از محبت ولطف شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">