یک سالگی

شنبه, ۱ مهر ۱۴۰۲، ۰۴:۴۵ ب.ظ

مهر امسال جشن یک سالگی استمرار حضورم در بیان است!

اولین باری است که اینقدر مستمر در بیان می نویسم! برای خودم هم عجیب است!

یکی از دلایل استمرار این است که در اینجا دوستان جدید خوب و متفاوتی پیدا کردم

که حال خوبی برایم رقم زدند! اینقدر خوب که تقریبا هر روز در اوقات بیکاری بیان خودم و شما را چک می کنم!

حقیقتا اولین باری که آمدم اینجا تصمیم گرفته بودم فضای وبلاگ بیشتر حال نوشت باشد

بروم سراغ درونی نویسی در یک جای دنج ناشناس بلکه شاید تابوی ننوشتن و نگفتن بشکند که نگفتم، نشکست :))

در اینستاگرام نمی شود هر چیزی را نوشت و گفت

شمسی کوره و آشنا و نامحرم بسیار است!

از اینستاگرامی ها هم یک رفیق قدیمی اینجاست که نیست :))

و یک دوست امین و امنی که گه گاه می خواند و نظر می دهد :)

القصه اینجا هم یک محفل خوب کوچک دیگری شد با تعدادی مخاطب عزیز

که منت می گذارند می خوانند و گه گاه نظری هم عنایت می کنند

سعی کرده ام مختصر بنویسم که شاید بخوانید :)))و الا اگر منبر بروم پایین بیا نیستم :))) 

هر چه هست خیر است

و خوشحالم که در کنار این جمع خوب و عمیقی که تفاوت های سیاسی و مذهبی بسیاری با آنها دارم هستم

و صمیمانه زیست می کنم:)

موافقین ۷ مخالفین ۰

این بود ن مستدام باد 

ممنونم
به همچنین

مبارکه . به امید پایدار بودن نوشته هاتون  . ممنون میشم از وبلاگ من هم بازدید بفرمایین . 

ممنونم

همیشه تصور می‌کردم هرچی زمان بگذره و جلوتر بریم وبلاگ‌ها سوت و کورتر می‌شن. حتی خیال می‌کردم خودمم وبلاگ نوبسی رو رها کنم. اما هنوزم اینجام و توی یه سال گذشته وبلاگم از اینستاگرام فعال تر بوده.

امیدوارم کرکره وبلاگتون همیشه بالا باشه

دقیقا
حالا من اینجارو خیلی بیشتر از وبلاگ دوست دارم
قبلا به علی زکریایی ( رادیومون) می گفتم علی برگرد و اینجا رو فعال کن گفت وقت نمی کنم، گفتم هرچقدر هم که تو اینستا و تلوزیون معروف شده باشی باز اینجا یه چیز دیگه است
مخاطبانش اهل خوندن هستند و عمیق تر هستند

کر کره وبلاگ شما هم همیشه بالا و برقرار باشه

بسیار عالی.

پاینده باشید.

سلامت باشید
به همچنین
ممنونم.

به به همینطوری که نمیشه جشن گرفت، من کیک میخوام. 

چه اتفاقی خجسته ای که هم شروع پاییز و هم شروع وبلاگ نویسی همزمان بوده.

پاییز مبارک :)

کیک ها دیگه مثل قبل نیستن می ترسم برا سلامتی مضر باشه :))
 اضافه کنید تولدم که تو پاییز هست :))

سلام

مبارکه ((-:

جالب بود ...

ان شالله مانا باشید .

سلام.
ممنونم
سلامت باشید.

متولد چه ماهی هستی؟ 

من آذر ی ام :)) با غروووررر

آبان
ماه خوشنام خدا

سلام.

چه عالی. 

به مناسبت یک سالگی می شود یک درخواست کنیم به جای شیرینی؟ چند تا وبلاگ خوب ما را مهمان کنید معرفی کنید:) 

 

سلام.
ممنونم.
چه سوال سختی :)))

امدوارم نوشتن رو ادامه بدید که تسکین خوبیه

دقیقااااا
ممنونم برادر بزرگوارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">