رفقا حلالم کنید. راهی دیار غربتم

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴ ب.ظ

منم رفتنی شدم رفقا، اگر حرفی زدم، کامنت تندی گذاشتم و دلی شکاندم حلال بفرمایید. راهی دیار غربتم.

دو روز پیش لوسیا اندرسون 34 ساله از لس آنجلس دایرکت داد!

صحبت کرد، حرف زد، گفت و گفت تا رسید به اینجا که : 


i khnow we will enjoy each other. your profile so far is cool and attractive

و ادامه ماجرا :)

در ادامه گفت سینگل است، قصدش از آشنایی هم جدی است.

به همسر محترمم هم گفتم که کم کم باید راهی بشم،

می‌روم دیار غربت کار می کنم و پول می فرستم.

وسایلم را دارم جمع می کنم که

به محض اعلام آمادگی برای ارسال دعوتنامه از سوی ایشان راهی دیار غربت شوم.

هنوز صحبتی نکرده ولی طبق قاعده مطمئنم که می گوید بیا و من را بگیر!

از سرنوشت که نمی توان فرار کرد.

با آگاهی کامل از خطرات احتمالی، غربت و دلتنگی سختی این راه را به جان می خرم.

ان شاء الله که خیر در پیش باشد
:))))

موافقین ۳ مخالفین ۰

شوخیش هم خطرناکه

لوس نکنین خودتونو

حلال کردنی هم در کار نیست

نه بابا هستیم
اون قضیه هم جدیه
ولی خب من که آمریکا برو نیستم :)))))

+ حلال کنید دیگه

خیلی دلم می خواد واکنش خانمتونو بدونم.

جالبه.

از سفر داخل ایران، به خارج کشور رسیدید. جل الخالق =)))

همون اول به ایشون نشون دادم
متاسفانه جدی نگرفتن و خندیدن :))))
حالا وقتی رفتم و همه چی که جدی شد متوجه میشن :))

+ اونم کجا ایالات متحده

مهاجرت کنید اما این مدل نه ...:)

نه خیالتون راحت سفت و محکم همینجا هستیم:))

خیلی بده که جدی نگرفتن.

شماره شونو بدین من بهشون تفهیم کنم =))

از تیزهوشی شونه
چون میدونند اگه من برم آمریکا آمریکا کجا بره :))

اگه شما نمیری شمارشو بده شوهر من بره پول بفرسته

چه اپن مایند :))
شماره نداد
در نطفه خفه شد اصل قضیه

آنقدر دوست دارم بدونم اگر این شوخی برعکس بود چه میشد؟؟:)))

امید به خدا که

انشاامید امید ه همسر در یک فرصت مناسب جبران کند. به هوش همسر اعتماد می کنیم و صبر:)))

آخ آخ خط قرمزی بود برای خودش :))))
من خود دیگه جواب اندرسون رو ندادم از تبعاتش ترسیدم :))
فلذا سفر کنسل است، کنسل.

+ حالا تجربه جالبی در سالیان دور در دوره مجردی از صحبت دایرکتی با یک بانوی لبنانی داشتم که خب داشت واقعا منجر به ازدواج میشد که الحمدلله قبول نکردم :))

ما که شوخی و جدی اش رو نفهمیدیم.

کدوم قسمتش جدیه و کدومش شوخیه.

از مخالفان جدی مطالب شما هستم که برای جلوگیری از دعوا نظر نمی ذارم.

اما وصیت اخر من به پسر انسان یک ایه هست. این ایه رو هر کی می خواد به بلاد کفر سفر کنه می گم:

لَّا یَتَّخِذِ الْمُؤْمِنُونَ الْکَافِرِینَ أَوْلِیَاءَ مِن دُونِ الْمُؤْمِنِینَ وَمَن یَفْعَلْ ذَٰلِکَ فَلَیْسَ مِنَ اللَّهِ فِی شَیْءٍ إِلَّا أَن تَتَّقُوا مِنْهُمْ تُقَاةً وَیُحَذِّرُکُمُ اللَّهُ نَفْسَهُ وَإِلَى اللَّهِ الْمَصِیرُ
 نباید اهل ایمان، بجای مؤمنان، کافران را دوست و سرپرست خود برگزینند و هر کس چنین کند نزد خدا هیچ ارزشی ندارد، مگر آنکه از کفّار پروا و تقیّه کنید (و به خاطر هدفهای مهمتر، موقّتاً با آنها مدارا کنید) و خداوند شما را از (نافرمانی) خود هشدار میدهد و بازگشت (شما) به سوی خداوند است
سوره آل عمران آیه 28

جدیش پیام حاچ خانوم آمریکایی بود
شوخیش تصمیم من به رفتن به دیار کفرستان!

+ بله می‌شناسمتان و می‌دانم دلایل مخالفتتان را، در مکتب ما هر کس مجاز است به نقد، فلذا بایکوت و اعصبانیتی وجود ندارد :)
بفرمایید استقبال می کنیم، قابل استقبال نبود هم عرض می کنیم.
اما الان در این پست غیر سیاسی، غیر مذهبی، غیر فرهنگی اجتماعی و غیر تربیتی نکته افتراق جدل برانگیزی وجود داشت؟
چطور خودمان متوجه اصل قضیه نشدیم :))
+ نه حاجی جان ما بلیط مشهد بگیریم شاخ غول شکسته ایم کفرستان جای خود :))
اما اگر جور شه به حکم سیروا فی الارض حتما رهسپار می شویم :))

چطور....از کجا و چگونه جوابش رو از همسر بخوری فقط خدا عالمه و همسر :)

فانتظرو! :) 

 

الله اکبر تا ما رو به زمین گرم نزنند ول کن نیستند :))
ما همان اول به همسر نشون دادیم
ایشون هم کلی خندیدن :))
و ما ادامه ندادیم تا اندرسون بره جلد یکی دیگه بشه

اصلا همین که خندیدن کار رو خطرناک می کنه. اگر همون موقع از خجالتت در اومده بودن که مشکلی نبود :)

خدا به خیر کنه چه زندگی خراب کن هایی هستید شما بیانی ها :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">