شریک یا رفیق؟

شنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۲۶ ب.ظ

پریروز تو فاصله بالا اومدن نت و ران شدن فیلیمو مجبور شدیم این تلوزیون بی خاصیت رو برای چند لحظه نگاه کنیم، یه جانباز عزیز قطع نخاعی روی ویلچر نشسته بود و داشت صحبت می‌کرد، بنده خدا گفت همسرم پا به پام مونده، می‌تونست بره ولی کنارم موند و ... در همین لحظه همسرم نه گذاشت نه برداشت گفت: چجوری مونده؟؟؟ به نظرم نباید موند تو همچین شرایطی:)) من یهو سکوت کردم و گفتم بله :)) و رفتم در اعماق خودم که آخ آخ اگر خدایی ناکرده مقدر بشه برای من چنین حالتی، چه خواهد کرد؟ با تمام حال خوبی که کنار هم داریم، با همه گذشت‌هایی که داشته و داره، با تمام خاطرات خفنی که با هم ساختیم، با وجود تمام دلبستگی ها با شناختی که از عمق کمال گرایی ایشون دارم می‌دونم قطعا خواهد رفت! چون در عین خوبی های فراوانی که داره متاسفانه اصلا صبور نیست‌:)))) و حال همیشه موندن کنار یه قطع نخاعی رو نداره، آدم ها با هم متفاوت هستند پس باید به هم دیگه حق انتخاب بدیم:)

حالا جالبه بدونید برعکس این قضیه خدای ناکرده اگر اتفاق بیوفته من با قاطعیت می‌تونم بگم کنارش می مونم، نه که کمال‌گرا نباشم ولی صبرم خیلی بیشتره و دلبستگیم هم مانع از ترک رابطه میشه، اضافه کنید که من کنار کشیدن در این مقطع از زندگی رو یه جور نامردی می دونم، چون ماها شریک زندگی هم هستیم، شریک پای سود و زیان به یه اندازه میمونه :)

پ.ن:

برگردیم به واقعیت زندگی و خدا رو بابت سلامتی فعلیمون شکر کنیم :))

موافقین ۶ مخالفین ۱

ان‌شاء‌الله خدا شما رو صحیح و سلامت برای یکدیگر حفظ کنه 

ممنونم از دعای خوبتون

اگه یه روز قصد ازدواج داشتم حتما ازش میپرسم در این باره :)

تنتون سلامت و زندگیتون پایدار ❤

اولش معلوم نمیشه
در ادامه مشخص میشه
در ثانی اگه بخوای مطمئن بشی باید تو عقدنامه قید کنی :))

سلام

حالا زیاد دچار خونین جگری نشید 

شایدم موند

خدا را چه دیدید؟

توکل داشته باشید :)))

اما چه خوبه تکلیف آدم معلوم باشه 

از این دید نگاه کنین رفتنش هم زیباست 

سلام.
نه خون جگر نشدم ولی خب جا هم خوردم :))
بله توکل بر خدا
ولی خب ما که بند هیچ کس نیستیم جز خدا و اهل بیت
همینی هم که داریم لطف پروردگار هست

+ بله تکلیفم روشن شد :))

ولی بنظرم خدای نکرده اگه همین اتفاقی پیش بیاد، تنها کسی که با شما میمونه، خانمتون هست.

ان شاء الله که این طور باشه :))

سلام

موافقم نوع نگاه مهمه و شریک واقعی زندگی تو همه شرایطی پای عهد و پیمانش میمونه.

خدا را بابت نعمت سلامتی باید همیشه شاکر باشیم و نعمتی بدون جایگزین هست .

وای تلویزیون بی خاصیت را چقدر خوب آمدید (((-:

 

سلام.
بله شراکت یعنی همین اصلا

+ واقعا نعمت سلامتی مثل داره؟ ابدا
+ تلوزیون به واقع بی خاصیت و ابلهانه داره میره جلو

به نظرم قدر رک گویی همسرتون را بدانید

اینجور آدم ها همیشه طوری رفتار می کنند که تکلیف شما مشخص است

و اینکه شاید فقط فداکاری نباشه، نگهداری از یک بیمار حتی اگر همسر باشه خیلی سخته 

و از همه برنمیاد

دقیقا
اتفاقا جزو نقاط قوت ایشون محسوب میشه

+ ایشون تحمل هر چیزی را دارند آن هم صبورانه، الا نگهداری بلند مدت و سخت از بیمار، به تجربه و عینه دیدم :))

سلام. 

از خانمها بعیده عموما و در چنین شرایطی میمونن. من برام جالب شد خانم تون دلیلش چی بود که گفت نمی مونم... 

با عرض معذرت از کنجکاوی  احیانا نابه جا

سلام.
اختیار دارید.
از روی صداقتی که دارن گفتن :))
نه کلا صبر کمی در برخورد با بیماری و بیمارداری دارند.
مشکل از من نیست کلی است :))

شاید ی مقدار ناخوشایند باشه حرفی ک همسرتون زده ...شاید ک نه قطعا هست ...

ولی بازم حس میکنم اینکه آدم تکلیفش با طرفش معلوم باشه خیلی بهتره تا اینکه ندونه طرف مقابل چه رفتاری قراره نشون بده ...حداقل اگر خدایی ناکرده همچین اتفاقی براتون رخ داد شوکه نمیشید !

چون خودم هم صبر خیلی کمی دارم از اون جهت درکشون میکنم ..

ولی آدم با کسی ک دوسش داره معمولا سوای بقیه رفتار میکنه ..

شاید رفتار دیگه ای نشون بدن در صورت جانباز شدن شما ...!

انصافا در تمام مراحل زندگی گذشت کرده و کلی مرام خرج کرده
ولی در خصوص بیماری می دونم که کمی صبرش کمه
مخصوصا که اگه قرار باشه برای یه مدت طولانی چنین تجربه ای داشته باشه

+ بله دقیقا آدم تکلیفش معلوم شه خیلی بهتره!

+ حالا ان شاء الله که نه جانباز بشم نه معلول :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">