یه سوزن به خودت بزن

دوشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۰۵ ق.ظ

به پشتوانه مطالعات خود در اینستاگرام پایه و صاحب نظر هرگونه نقد سیاسی اجتماعی هستیم اما وقتی قرار باشد که در جایی خود واقعی‌مان باشیم عمیقا خودخواه و عوضی می‌شویم :))

کسی که هر روز ساعت 7 و 8 صبح برای جابجایی، مترو را انتخاب می‌کند باید متوجه شده باشد که به علت بی کفایتی حاکمان :)) مترو شدیدا شلوغ و افتضاح است و جا برای دم و بازدم نیست چه برسد به بازی کردن با گوشی!! چه برسد به گشاد ایستادن و راحت بودن! عقل حکم می‌کند که با شرایط کنار بیاییم و صبورانه قید خیلی چیزها را بزنیم!

امروز پسر مودبی مثل ما گرفتار جمعیت درون مترو بود و از پشت مدام به او فشار وارد می‌شد و در نتیجه این فشار به نفر جلویی که در حال کار با گوشی بود می‌رسید، فرد خودخواه قصه ما که نیاز به محیطی وسیع برای کار با گوشی داشت بعد از موجی که به او وارد میشد با عصبانیت به پسرک می توپید که ای بابااااااا هول نده دیگه هول ندههههههه! جوان مودب هم به جای آن که چنتا فحش کش دار نثار آن یابو خودخواه کند مودبانه می گفت من نیستم به خدا! از عقب هول میدن . خب لامصب آن ابزار غفلت را بذار درون جیب و ساکت بایست، هولت را بخور تا برسی به ایستگاه و گورت را گم کنی به مقصد مورد نظر! اما مگر سرعقل می امد! خر اگر فهمید او هم می فهمد! :)) اما این همه ماجرا نبود! در همان لحظه که سکوت خواب آوری در واگن حکم‌فرما بود و همه از سر مهر و گذشت و استیصال بهم چسبیده بودیم، صدای جیغ آهنگ درون هندزفری یک نفر مغزمان را تکه تکه می‌کرد! بین این همه فشار قبر این‌ را کجای دلمان بگذاریم؟! خب عزیز من آن حنجره شیطان را جوری ولوم بده که فقط خودت بشنوی :)) خر و آن فرد خودخواه اگر فهمیدند او هم می فهمد!

حقیقت تلخ اینجاست پای بساط نقد قلیان چاق کن خوبی هستیم اما وقت عمل هیچ چیز در چنته نداریم!

پ.ن:

نامبرده‌ ای که این پست را می نگارد و این گونه ملت را با تیغ نقد خط خطی می‌کند خودش از همه بدتر است!

پس لطفا در پی. وی درخواست دریافت دستورالعمل زندگی و ورد و دعا و کلید برای موفقیت در زندگی نکنید :)))))

موافقین ۳ مخالفین ۰

من یک بار عجله داشتم مجبوری قسمت آقایان سوار شدم تازه سال ها پیش که واگن ها خلوت تر بود و ازدحام الان را نداشتند متاسفانه اصلا رعایت نمی کردند .

 

اگر قبل از هرکاری یک کمی فکر می کردیم خیلی کارها را نمی کردیم .

ما تابع جمع شده ایم
و البته: الناس علی دین ملوکهم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">