نوشتن نبایدها

يكشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳ ب.ظ

این روز ها بدجوری درگیر خودم هستم

برای این شرایط دردآور مملکت

بدعت‌هایی که می بینم و برای رد و روشنگری کلی استدلال فقهی دارم

برای ظلم هایی که تحمیل شده

برای غربت امام زمان علیه السلام

برای مهجوریت شیعه

برای ایرانی که در درد تنیده شده

و همزمان گرگ هایی که بیرون از این مرزها منتظر دریدن اون هستند

برای همه این ها متن استوری در اینستاگرام آماده می کنم،

فکر می کنی کجا می نویسم؟ درست حدس زدی، در قسمت یادداشت "بله":)))

می نویسم، می نویسم، می نویسمممم

و همان جایی که نوشتم چال می کنم! مریضم؟؟؟

بله مریضم، مدت هاست که مریضم اما علت این نوشتن از بیماری نیست!

می نویسم چون با نوشتن آروم میشم و خشمم کمی سرد میشه

نمی تونم بی تفاوت باشم، درد می کشم

اما انتشار رو صلاح نمی دونم و ضمنا بی فایده می دونم

چون عددی نیستم که صدام به جایی برسه

اما نوشتن ؟ خیلی فایده داره

بنویسیم، هر چه در ذهن داریم بنویسیم، خیلی بدرد میخوره

ولو این که خاک کنیم

بنویسیم

تا از حصار ذهن بیرون بیاد.

موافقین ۴ مخالفین ۰

عرصه اصلاحگری اون هم در بستر سیاسی ، عرصه صبر و خون دل خوردن و گاها به نتیجه نرسیدنه ...

بله
منتهی اگر در این عرصه گوش ها مایل به شنیدن باشند.

جز نوشتن و صبر چاره ای نیست،این شامل حال دوتامون میشه با دو خط فکری متفاوت 

البته من تفاوت زیادی بین دیدگاه های سیاسی مون ندیدما

بنده فکر می‌کنم انتشار هم فایده داشته باشه.

حتی برای یک نفر.

بله
منتهی بحث اهم و مهم هست
گاهی ممکنه اهم فدای یک مهم بشه
البته که گاها می نویسم یعنی دیگه سرریز میشه
اما بعضی حرف ها رو نباید زد برخی هم در ظرف فضای مجازی نمی گنجه

اااااا چرا من فک کردم مخالف همیم😂😂

 

تو مباحث سیاسی اجتماعی ورزشی خیلی شبیه همیم
روش فکر کن :)))

موافقم 

یک علتش هم اینه آدم حوصله ی بحث نداره دیگه 

من خودم دیگه کشش بحث ندارم حقیقتا 

اصلا درست هم همینه خیلی وقت ها به یه بحث بی فایده بی سر وته می رسی
چون نه تو اونو قبول داری نه اون تو رو
مخصوصا تو مسائل سیاسی

نوشتن خیلی ها را آرام میکنه، یکیش خود من!

دقیقا
ولو این که فقط برای خودت باشه
حالا دل نوشته و این ها یه بحث هست
حتی تو بحث روزمره، سیاسی جات و اجتماعی ها که خب توقع داری دید بشه
حتی اگه بای خودت فقط بنویسی حال آدم خوب میشه

سلام

این روزا حس غریبی دارم ... نمی دانم چیست یا اینکه اصلا روش تمرکز کنم.

اما کاش می نوشتید و منتشرش هم می کردید و مهم انجام عمل درست هست و بالاخره تاثیر خودش را دارد.

سلام عرض ادب.
بله شکی نیست
من البته جزو اون دسته ای هستم که زیاد به نتیجه فکر نمی کنم
نه که مهم نباشه
قطعا هست
اما یادگرفتم تاثیر حرف رو خدا میده ، نه من
ولی بحثم روی مفید بودن یا نبودن
ظرف گفتن مطالب
به صلاح بودن یا نبودن
و بحث بعدی حوصله بحث داشتن یا نداشتن

با سکوت کمتر داستان درست میشه ...

احسنت

دقیقاااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">