من خدا نیستم!

چهارشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۸ ب.ظ

ما در مقام تقسیم بهشت و جهنم نیستیم!

هرکس بر اساس حقی که بهش رسیده و براش روشن شده تکلیفی داره

به من وسعتی از حق و هدایت رسیده و یقینا از من سوال خواهد شد پیرامون اون

به اون انسانی که در ایسلند زندگی میکنه هم همینطور و ...

لا یُکَلِّفُ اللَّهُ نَفْساً إِلَّا ما آتاها

پ.ن:

به فقرمون پی ببریم! اقرار کنیم و ملتمسانه از خدا بخواهیم برای عمیق تر شدن، روشن تر شدن!

خیلی تو نخ دیگرانیم! چون اشرافی به درون خودمون نداریم! از بس تاریکیم!

یه دوستی دارم همیشه میگه:
هیچ وقت کور نمی تونه عصاکش کوران دیگه باشه!

من خودم تاریکم که حرفم و روشم روی دیگران اثر نمیذاره!

و گرنه هیچکس جز شقی از نور فراری نیست!

موافقین ۴ مخالفین ۰

پیامی که در پست قبل نوشتم احتمالا بیان قورت داده ...یک

دو...زورکی باید تشریف ببرید بهشت همین ...:)

1. خیر باشه احتمالا برای بیان سنگین بوده
2. البته که زوری نیست میگن انتخاب کن

او هست؟

نمی نویسد؟

او هست ولی کم است
درگیر کار و بچه و زندگی شده
من هم در زمان های بیکاری محل کار می نویسم

خیلی الحمدلله 

سلامت باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">