شروعانه

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۳۶ ب.ظ

شاید یک تجربه جدیدی باشد اینجا.

گاهی باید تغییر کرد تا اتفاق خوب برای نوشتنت رقم بخورد

حتا در حد همین تغییر وبلاگ.

مثل اینکه در این روز های شبکه های موبایلی هم

دیگر انگار حس و حال وبلاگ نویسی نیست،

حتا برای ما که اوووونقدر فعال بودیم.

حتا برای خیلی ها که اووووووونقدر حرفه ای بودند.

مخصوصا با این مشغله ها.

اما به خودم گفتم از نوشتن دست نکش بنویس ولی حالا نه مثل قبل.

دنبال تغییر آرام هستم.

اگر به مطلوبم رسیدم که ادامه می دهم شکر خدا‏‏،مثل لشگریان عشق

تعداد مخاطب هم برایم زیاد مهم نیست.

اگر به مطلوبم نرسیدم هم وبلاگ نویسی را کلا حذف می کنم از زندگی ام.

هرچند با این نوشتن چه خاطره ها و چه اتفاقاتی که نداشته ام.

اما خب نبودن بهتر از بودن بی فایده است.

پس سلام.

.

.

الان کارم می شود لینک کردن واعلام حضور .

و من آدرس لینک های قبل را ندارم انگار !!

.

.

ضمنا قرار است در این وبلاگ من و بانو با هم بنویسیم.

.

.

.

درد های امام مهدی همچنان ادامه دارند.....

موافقین ۲ مخالفین ۰
سلام
از لینک کردن ماها ابا دارید برادر؟
هرچند این مسئله اهمیت چندانی ندارد
علیکم السلام.
به به رفیق
این چه حرفیه؟؟
نداشتم خب.
بلاگفا با بیان عین آمریکا برخورد میکنه هیچ اثری نمیذاره باشه تو بلاگفا:)
خوشحالم کردی.
سلام علیکم

دو سه باری اومدم لشگریان که بگم جمع کنین بیاین بیان
ولی بلاگفا حتی اجازه ی نظر و کامنت گذاشتن رو هم حتی گرفته بود ازمون...
آدرس و اسم و رسمی هم که نه گذاشته بودین و نه داشتم ازتون...

به حر حال خوش آمدید به بیاین و و ان شاء الله به مدد امام جواد ع اینجا هم موفق باشید.

و خوشحال دوم هم اینکه قرار است اینجا به همراه بانو بنویسید.
و ان شاء الله به حق امام جواد ع در این آغاز دوباره نیز موفق باشید.

( الان توی حرم بانو جان حضرت معصومه س دعاگویتان هستم به شرط لیاقت البته)
علیکم السلام...
بله متاسفانه بلاگفا با بیان مانند آمریکا رفتار می کنه.
ممنونم .لطف دارید.
التماس دعای خیر
سلامت باشی...
آقا التماس دعا داریم
محتاجیم.
سلام علیکم. ان شاءالله مثل قبل هر دوی شما بزرگواران با قوت بنویسید.عاقبت بخیر باشید.
علیکم السلام...
ممنون.
التماس دعا
سلام
خوش آمدید به بیان
منتظر مطالب خوبتون هستیم

یاعلی
علیکم السلام...
ممنون.
سلام
ما آمدیم سری بزنیم
و حال و احوالی کنیم با بانو 

خدا قوت ! بنویسید همچنان...
و لطفن بانو را هم بگویید زود تر بنویسند
که مدت هاست نخوانده ایم پست های خاصشان را ...
او:
سلام رفیق نازنینم : )
ممنون عزیزم.
خوبی؟
مشتاق دیدار

ببخشید دیر جواب دادم؛
درگیر زندگی و پایان نامه ام.
تا باد چنین بادا
سلام و عرض ادب

عیدتون مبارک و پر از عیدی های ناب کربلایی

خوشحالیم که دوباره برگشتین و میتونیم از مطالب تون استفاده کنیم

و همچنین تبریک عرض می کنم خدمت شما و همسر محترم برای ازدواج تون

با همدیگه کربلایی بشید ان شاءلله
علیکم السلام...
ممنون اخوی.
دعا بفرما
خانه ی پر برکتی باشد برایتان این وبلاگ ان شاءالله
ممنونم.
سلام
خوش اومدین به بیان
ما هم از مهاجرانیم ...
خوب کردید اومدید اینجا
منتظر مطالب خوبتون هستم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">