آرامش مارک دارش خوب است!

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ق.ظ

گاهی حالت در عین مرتب بودن همه چیز

در عین رو به راه بودن همه چیز، غصه دار و دل تنگ می شود.

حتی اگر مثل من خوشبخت ترین شوهر دنیا باشی!

قدیم تر خیلی وقت پیش تر از این

شاید در این حالات روحی آهنگ و فیلم پناهگاه من می شد!

اما مدت هاست بعد از هدایت شدن رویه این گونه شده است که

خودم را آهنگ ممنوع کرده ام تا به مارک دار ترین آرامش دنیا برسم!

این تغییرات روحی و حالی شاید که نه قطعا بهانه ای است برای عاشقی!

برای رسیدن به اصل ترین آرامش عالم!

که بگویند تو که نمک سفره ات هم محتاج نگاه ماست

پس چرا در خانه آل الله کمتر پیدایت می شود؟

:)

.

.

دلم مشهد می خواهد

قبول دارید وطن ما ایرانی ها مشهد است ؟

موافقین ۱۴ مخالفین ۰
وطن نگاهی که یک بار گره خورده باشد به پنجره فولادش...مشهد میشود...
وطن همه ی دل هایی که یک روز دخیل مشبک های ضریحش شده... 

به زودی قسمتتون بشه انشالله...

گاهی دیر به دیر راهی ات می کنند که تشنه شوی...
تشنه نشدیم هنوز
قسمتتون ان شالله
ممنون
قسمت همه
این طور وقت ها فقط روضه ارباب یا حضرت مادر می‌چسبد... 
حقیقتا هم ادم حالش خوب میشود ک بماند
ارامش و نشاط هم نصیبش میشود... 
فقط روضه می چسبد...
پیش از امام رضا ایران چه ناقص بود

http://bayanbox.ir/info/7148556501291325464/92-Emam-Reza
اصل ترین آرامش عالم...
ولی نعمتمان.........
منم دلم میخواد...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عیدتون مبارک

نبینم غصه دار باشی برادر...


ان شاء الله به زودی های زود، مشهد برید و از اونجا برات کربلا را هم بگیرید صلوات

در مورد اون سوال هم، کاملا موافقم....سندش اینجاست(لبخند)

https://azf06.blog.ir/post/223


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
علیکم السلام...
ممنون
التماس دعا
بله خیلی خیلی قبول دارم.
منم خیلی دلم هوای مشهد کرده.
التماس دعا
یاعلی
محتاجیم به دعای هدایت
قبول داریم:(
.
.
.
....
پست آخرمو بخونید ازاین دلگرفتگی درمیاد احتمالا :))
ان شاالله از خود امام رضا ارامشو بگیرید!
عیدتونم مبارک.

فکر به حرم ارباب آرامش می آورد 
مثل این روز های من...
اخیرا هر وقت میرم مشهد دلم می گیره
این فکر به ذهنم خطور می کنه که اگر اما رضا علیه السلام هنوزم زنده بودند و در مشهد ساکن بودند، این همه ادم از مال و وقتشون می گذشتند تا برن دیدن حضرت ؟
سال تحویل ها دور آقا اینقدر شلوغ می شد؟
محرم ها چطور ؟
ولادتشون چی؟

دلم وقتی بیشتر می گیره که یاد امام زنده ای م یافتم که غریبانه میرن زیارت جدشون

امامی که زنده اند اما ما ...
ولایت و محبت وهبی است
التماس کنیم
بخواهیم
در راه باشیم
با محبت شویم
تو که نمک سفره ات هم محتاج نگاه ماست

پس چرا در خانه آل الله کمتر پیدایت می شود؟


منقلبمان کردی اخوی

انشالله این سری که رفتم حرم

نائب الزیاره شما هم خواهم بود

بح بح
التماس دعای هدایت
سلام علیک
متین و استوار نوشتید.

آرامش «مارک دار» را از همه بیشتر دوست داشتم.
ببخشید یک سوال حاشیه ای اگر ورود به حریم شخصی تان نیست، پاسخ دهید.
چرا خودتان را خوشبخت ترین شوهر می دانید؟
چه ویژگی های منحصر به فردی در همسر محترمان یافتید؟

کلی پاسخ دهید... در واقع نقطه نظرتان را دوست دارم بدانم.
علیکم السلام.
چون انتخاب درستی کردم
و از زندگی مشترکم راضی هستم.

سلام

حاجی هنوز داغی :)

در ارتباط با همون بهترین شوهر و رضایت و این صوبتا :)))

+
ان شاالله مشهد بزودی دو نفری برین :| 
علیکم السلام
:)

انشالله بهترین ها روزیت
ممنون
تاکید میکنم که قصد مداخله نداشتم.
انشالله راضی باشید و سر فراز
در راه خداوند و اولیاءش مستدام باشید

التماس دعا
شما بزرگوارید اخوی:)
انشالله در پناه حضرت حق باشید.
ازدواج نکردید؟
قصد دارید؟
سلام علیکم
انشالله

متاسفانه ازدواج نکردم.
بله قصد دارم.

رب بما انزلت الی من خیر فقیر ( قصص، 24)

علیکم السلام...
یه شماره تماس تلگرام دار برام بفرست تا بهت بگم چه کنی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">