قلیل من الاخرین ؟

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۳ ق.ظ

در طول زندگی بی حد و اندازه خداوند فرصت می دهد
و دقیقا به انداره تمام فرصت ها،
ما بی حد و اندازه فرصت سوز هستیم!
و این چرخه شاید تا مرگ ادامه پیدا کند...

هارب منک الیک...
.
.
#فرصت
#مهمانی_خدا
#مرگ

موافقین ۹ مخالفین ۰
ان الانسان لفی خسر...
کاش ایمان بیاوریم
و اهل عمل صالح و اهل صبر و اهل حق باشیم
که دیر نشود کاش!
سلام
انشالله هستید
علیکم السلام...
التماس دعا
می ترسم از زمانی که همه چیز تمام شود و من زمان های مناسبی که  برای جبران داشتم  از دست داده باشم
مراقبه ی دائمی لازم است...
دشمنی شیطانی بی وقفه است.
پس بیداری بی وقعه لازم است.
خداکنه امسال رو هدر ندیم.
آدم چون فکر میکنه همیشه هست و مرگ واسه همسایه ست روز و شبهاشو حروم میکنه.
حواس ها پرت است.
انشالله
ان شاالله خیره...

و خدا کمک میکنه...

سپاس که ب وبلاگ ما سر زدید..
هر چند که ما توی این چرخه خطاکاریم ،
ولی چرخه ی خوشگلیه !!
"خدا" بودن ِ خدا
توش کاملا مشهوده !
زیبایی اش بخشندگی خداست
فهم "یا رفیق من لا رفیق له"
اما خطای بعد از این زیبایی ها هم توهین به خداست و هم خودمان!
اوهوووووم......کاش فرصتا رو بیشتر قدر بدونیم..یهو میگن برگه ها بالا و ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و سوت پایان!
طاعات قبول
التماس دعا

یا علی
سلام
متاسفانه همینطوره ! بهش که فکر میکنم غم عجیبی دلمو میسوزونه ... 
علیکم السلام...
انشالله فرح بندگی روزی همه شیعیان باشد.
پناه بر خدا از یوم الحسره:(
اعوذ بالله من نفسی!
دیگه شیطان که در زنجیره
انگار قدرت نفس بیشتر از شیطانه
پس وای بر من!
و هر بار می گوییم اگر یک فرصت دیگر...
و روزی اگر ها تمام میشوند.
او خوب است اما تو خوب گریز 
احسنت :)
در انتظار فرصت عمری تباه کردم
فرصت جوانی ام بود من اشتباه کردم...
یوم الحسر ة
سلام
ان شالله در یوم الحسره، حسرت زده نباشیم

یاعلی
علیکم السلام...
انشالله

عوضش آن طرف بهش میگیم

بیا بفرما

یه کوه گناه شایسته ی کوه عفوت

کمتر اصلا دون شانت بود

البته اینقدر همه چی روشن هست او نطرف زبان بفرما گو و دست بفرما ده کمپلت از کار می افتند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">