رفاقت با امام !

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۵۰ ق.ظ

مومنی که امام زمان داره اگه اندازه یک کوه بزرگ غم و درد داشته باشه، بازم با مردم درد و دل نمی کنه !

برعکس همه ی غم هاشو می ریزیه تو هارد و مانیتورش رو شاد و رنگی نشون میده ! پر از لبخند :)

می فرمایند :  الامام الانیس الرفیق والوالد الشفیق والاخ الشقیق والام البره بالولد الصغیر

امام مونس همدم، پدر مهربان، برادر برابر و مادر مهربان و دلسوز به طفل خردسال است !

بعد من که همچین گوهر و تکیه گاه نابی دارم که از پدر به من مهربون تره رو رها کنم و بشینم سفره دلم رو برای مردم ولو بهترینش باشه باز کنم و راز بگم ؟

دوره نوجوونی استادی داشتم خدا حفظش کنه می گفت: " یاد بگیرید با امام زمان زندگی کنید ! حرف بزنید باهاش کوه برید قدم بزنید رفاقت کنید !"

امکان نداره کسی باشه بگه من نتیجه توسل به امام زمان رو ندیدم ، بگه تا حالا نشده امام زمان علیه السلام به من کمک کرده باشند و دستم رو نگرفته باشند، امکان نداره !

بریم در خونه سرچشمه آرامش، کسی که تا آخر خط پشت و پناه ماست و می فرمایند که :

إِنَّا غَیْرُ مُهمِلِینَ لِمُرَاعَاتِکُم وَ لَا نَاسِینَ لِذِکْرِکُم ...

همانا، ما از رعایت حـال شما کوتاهى نمى ‏کنیم و شما را از یاد نمى ‏بریم...

یه درد و دل کوچولو بود :)

پ ن :

المستعان بک یا صاحب الزمان :)

موافقین ۷ مخالفین ۰
اصلا آدمی که امام زمان نداره حتی خدا هم نداره نباید خیلی از دردهاش رو به مردم بگه، چون یه روز و یه جایی همینا رو مثل خار تو چشمت میکنن، هر چی هم خوب باشن یه جاهایی میبینی اگه نمیگفتی خیلی بهتر بود ولی خب نمیشه منکر این شد که گاهی نیاز داری درد و دل کنی و جوابت رو کلامی بشنوی.
 حق هم صحبتی با امام معصوم بخاطر غیبت امام از ما سلب شده متاسفانه.
یاعلی
احسنت.
بله منکر هم کلامی با مردم که نیستم
شکی نیست
اما یادمون باشه اونی که تکیه گاه ماست امام زمانه

اتفاقا میشه هم صحبت شد
به توسل و ارتباط قوی میخواد
یه توسل ناب
امام زنده هستند
ما حجابیم
امام تک تک ماهارو با اسم میشناسند
و هوامون رو دارند
میشه هم صحبت شد اما ما تو این گفتگو متکلم وحده ایم، امام جواب رو عملی میده یعنی یه دفعه میبینی بعد یه مدت مشکلت حل شده ولی این که اون لحظه جوابی نمیشنوی سخته.
یاعلی
حس بی نظیر آرامش در همین تکلم وحده روزی آدم میشه
امام هستند ...
بله، رفاقت با امام، دوای درد خیلی‌هاست؛ او تنها از نظر‌ها غایب است..
ما خود حجاب خودیم...
بله،تاامام زمان(عج)دارم،غم ندارم:)
اقام میخواد،هنگام ظهورش سرشیطان رابکنه
بندازه دور
پس شیطان آنچنان ماراباوعده های فریبنده
گول میزندتایادمان به دعابرای ظهوراقا
نیفتد
واین چنین اقادیرظهورمیکند....
احسنت
دقیق گفتید
و من که خودم حجابم
و صبر که رمز فرج است و ادای تکلیف...
افرین برتوای آقای مسلمان ایرانی:)
چاکریم :)
میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست
تو خود حجاب خودی حافظ،از میان برخیز
تو خود حجاب خودی

بیا تا جوانم بده رخ نشانم
که این زندگانی وفایی ندارد...
که این زندگانی وفایی ندارد...
اگه کسی پیدا شد چی؟!
اگه کسی خالصانه به آقا رو آورده باشه و هنوز حاجت شرعی شو نگرفته باشه چی؟!
حاجت شرعی که مورد رضایت خدا و خلق خدا هم باشه...
اون آدم استغفار هم کرده باشه
چهله هم گرفته باشه 
و...
و نشده باشه چی؟؟!
و هنوز چشم انتظار باشه چی؟!
گاهی فکر میکنم حضرت عباس هوای ارمنی ها رو بیشتر داره
گاهی فک میکنم نکنه امام زمانم دیگه به منه مثلا شیعه نگاه نمیکنه
مگه نه اینکه اصل خواستن و نوعش مهمه؟!
نمیدونم
شاید من خواستن بلد نبودم
ولی نمیگم نشده
میگم چشم انتظارم
انتظارم طولانی شده

می فرمایند نحن غیر مهملین لمراعاتکم...
می فرمایند امام پدر مهربان است مادر دلسوز به طفل خردسال است !
یعنی می بیند
می شنود
غصه می خورد
نمی گذراد زمین بخوریم !
خاصیت پدر و مادر این است دیگر
حالا فکر کنید پدر و مادرت امام زمانت باشد !

گاهی ما می خواهیم میخوانیم اما نیازمند صبر است خواستن ما
گاهی هم به صلاح ما نیست !

ما بچه های امام هستیم
کم افتخاری نیست

صبر و انتظار
و تبلیغ ولایت...
حرف استادتون و دوست داشتم.
بله
عالم اند ویگه
حرف حق می زنند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">