ســــجــــــنــــــــ

بی فرصتی

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲ ق.ظ

گاهی یادت می رود که صاحب داری

دیده می شوی...

اگر عذر پذیر نبود ...
.
.
#بصیر_بالعباد

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۰
پسر انسان

نظرات  (۱۳)

۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۳ ✿شمیم زندگی✿
گاهی...
ما انسانها کلا فراموش کاریم.:(
یاعلی
پاسخ:
دیر بیدار می شویم...
+
عهد کردیم با هم؛
من شب و روز از شما حفاظت کنم،
و شما تنها مرا فراموش نکنید!
من همیشه بر عهد خود بودم و هستم..
شما چه؟
همیشه فراموشم کردید...

قل من یکلوکم باللیل و النهار من الرحمن بل هم عن ذکر ربهم معرضون.
«انبیاء/42»
پاسخ:
الناس نیام فاذا ماتوا انتبهوا
یا کریم العفو:'(
یادمون می ره صاحاب داریم......
چه تلخ.....
پاسخ:
انسان از نسیان میاد
فقط گاهی یادم هست 
پاسخ:
یا رفیق من لا رفیق له؟!
این از روی خودخواهیه..
پاسخ:
و او عذر پذیر است
ربنا لا تُـؤاخِذنا اِن نَسینا او اَخطأنا ...
پاسخ:
رحمان است...
فِى التَّوراةِ: یا بَنى آدَمَ! أَطیعُونى بِقَدْرِ حاجَتِکُمْ اِلَىَّ وَاعْصُـونى بِقَدْرِ صَبْرِکُمْ عَلَى النّـارِ، وَ اعْمـَلُوا لِلدُّنیا بِقَـدْرِ لَبْثِـکُمْ فیها وَ تَـزَوَّدُوا للاِخِرَةِ بَقَدْرِ مَکْثِکُمْ فیها. (الجواهر السنیّه، ص 66).

در تورات آمده است: اى فرزندان آدم! مرا به اندازه اى که به من نیاز دارید، اطاعت کنید، و مرا به اندازه صبرتان برآتش دوزخ، معصیت کنید، براى دنیا به اندازه اى که در آن مى مانید کار کنید، و ... براى آخرت، به اندازه اى که در آن مى مانید، توشه بردارید.

و من الله التوفیق - اللّهمّ عجّل لولیک الفرج

پاسخ:
حق
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۲۸ د‌ل‌باخته ..
صاحب ما تو هستی. از قدیم هم گفته اند: مال بد بیخ ریش صاحبش است. تو از رگ گردن به ما نزدیک تری و ما بیخ ریش توییم...
پاسخ:
انتم فقراء الی الله
به درک فقیر بودن مان برسیم 
می فهمیم چه مال بدی هستیم!
و چقدر کریم است خریدار!!!
۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۰:۲۳ ܓ✿ سامره ܓ✿
سلام بر شما
خوشحالم که به جمع بیانی ها پیوستید. هرچند که بنده دیر مطلع شدم
با آرزوی توفیق روزافزون
پاسخ:
علیکم السلام...
ممنون و سپاسگزار.
التماس دعا
۲۶ آبان ۹۵ ، ۲۰:۰۸ ارکیده س ی
سلام

مطلب خوب شما در کانال انقلابیست منتشر شد

خدا قوت

https://telegram.me/enghelabist

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">