ســــجــــــنــــــــ

جانان

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۷ ق.ظ
به خودم آمدم
انگار تویی در من بود
 
این کمی بیـــشتـــر از 
دل به کسی بستن بود
 
استاد اخلاق من!
روزی هزارمرتبه شکر می کنم لحظه لحظه این روزهای شیرین با تو بودن را...
درست است که
شکر این همه نعمت را بلد نیستم؛
ولی از محضرشریف کریم اهل بیت خواسته ام،
کمکم کنند تا قدر
#بهترین_همسر دنیا
را بدانم.
 
من یتق الله یجعل له مخرجا
و یرزقه من حیث لا یحتسب
موافقین ۱۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۵
او

نظرات  (۱۵)

دلا سخت است اگر مانند یک فرماندهٔ عاشق
امیر یک سپاه اما اسیر یــک نـــفــر باشی
.
.
#شکلات_گلاسه
#لازانیا
#کیک_شکلاتی
#سالگرد_عقد
#دستبند_فیروزه
#ATF
#در_محضر_شهدا
.
نیمه ی شعبان هزارو چهارصد و سی و هفت
پاسخ:
درنمازم از خدا درخواست کردم من "حضورِقلب" را
لحظه ای تصویر "تـو" آمد؛ نمازم جعفر طیار شد
یه جا یه نظر از شما خوندم خوشم اومد.
فقط اومدم همینو بگم.
:)
پاسخ:
ممنون.
۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
درنمازم از خدا درخواست کردم من "حضورِقلب" را

لحظه ای تصویر "تـو" آمد؛ نمازم جعفر طیار شد

خیییییییلیییی زیبا بود احسنت
پاسخ:
ممنون : )
۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۰ رفاقت به سبک شهید
چون خوب استاد اخلاق
ان شالله همیشه موفق و شاد باشید و همسفر تا بهشت
پاسخ:
ممنون از لطفتون.
با دعای شما إن شاء الله.
خدا برای هم نگهتون داره :)
پاسخ:
ممنون از لطفتون بانو : )
با دعای شما.
این پست را احتمالا دوست جان ما نوشته .
همان که قرار بود به ما شیرینی عروس شدنش را بدهد و نداد !
:)))


نوش جان و نوش دل تان.
لبخند روی لب هایم حک شد ، بابت ِ تصور ِ حک شدن ِ لبخند روی صورت ِ یک زوج که از زمان بلاگفایی بودن شان ، وبلاگ های شان را می خواندم ...

پاسخ:
بح بح
مشتاق دیدار.
ماه رمضان بر شما مبارک تر از هرسال : )


إن شاء الله شیرینی عروس شدن خودت : )

هر وقت بفرمایید شیرینی آماده است.

راستی کدوم دانشگاه و چی میخونی؟
این شبها میاید هیئت میثاق؟
من تازه حواسم جمع " او " نوشته شده زیر پست شد . و قبلش اسم نویسنده رو ندیده بودم.
به هر حال درست گفتم :)
پاسخ:
شما خیلی باهوشی رفیق : )
الحمدلله

به پای هم
پا به پای هم
در رکاب مهدی فاطمه عجل الله تعالی فرجه
پیر شید


سربزنید
پاسخ:
ممنون از دعای نازتون : )

 التماس دعای شهادت
سلام
 و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید

الحمدالله رب العالمین
ان شالله کریم ترین ارباب دستگیر زندگیتون باشند

یاعلی
پاسخ:
سلام عزیزدل.
ممنون از دعای نازت : )

إن شاء الله شما هم در پناه سیدالشهدا راضی و عاقبت به خیر باشید.
ان شاالله همسفر باشید تا بهشت...
پاسخ:
ممنون رفیق نازنین.
با دعای شما إن شاء الله.
شما هم خوشبخت و عاقبت بخیر باشید.
لتسکنوا الیها  .. را عشق است
ی روایت زیبا از امام مهربانی امام رضا علیه السلام خوندم ک مودت ها و مهربونی هایی ک بین آدم ها و کلا در عالم برقرار میشه ، از برکات و الطاف این امامِ عزیز هس

همه چیِ زندگی دونفرمو ذوس دارم ..
البته ذو ماهه کِ 3 نفره شدیم :)
پاسخ:
همه برکات زندگی ما از لطف اهل بیت است.


الحمدلله.
إن شاء الله در پناه امام زمان خوشبخت باشید.
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۵ پرستوی مهاجر
سلام
خوبین؟
دعامون کن حاجی
پاسخ:
پسر انسان:
سلام و ارادت.
شکر شما خوبی ؟
محتاجیم.
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

خدا واسه هم نگهدون داره...


پاسخ:
پسر انسان:
علیکم السلام.
ممنون اخوی:)
خواستم تبریک بگویم
دیدم خیلی دیر است

ولی

نیمه ی رمضان المبارک نزدیک است...
پس سالگرد را همراه با ماهگرد دیگرتان تبریک میگویم...
پاسخ:
پسر انسان:
ممنون از محبت و توجه تون.
التماس دعای هدایت.
سلام برادر عزیزم
راستش برای تبریک گفتن نیامدم که دیگر خیلی دیر شده است لکن حقیر غالبا از درگاه همه زوج های جوان دور و برم التماس دعا داشته ام و دارم.
هیچی دیگر غرض از مزاحمت -باعرض شرمندگی- خدمت رسیدیم عرض کنیم ما مجردها را هم از دعای خیریتان فراموش نکنید که دعا اثر دارد. :-)
ان‌شاءالله خدا به شما و همه زوج‌های این مملکت مخصوصا دلسوزانش ده تا بیست تا فرزند نه تنها صالح که مصلح عطا کند.

علی ای حال سالگرد پیوندتان مبارک
باشد که از یکی از همین سالهای اخیر به بعد جشن سالگرد ازدواج تان در عصر ظهور باشد.
یاعلی مدد
پاسخ:
پسر انسان:
سلام اخوی
ممنون:)
من کمترین دعا میکنم
اما توکل و صبر یادتون نره
التماس دعای هدایت.
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">